Facebook ascunde numarul de Like-uri pentru Postări

Sharing is caring!

In ultimul an reţelele de socializare au devenit adevărate competiţii pentru utilizatorii de rand, mulţi dintre aceştia fiind într-o cursă constantă pentru a publica conţinut care să atragă cât mai multe reactii.

Întrucât aceste „lupte” constante pot avea efecte negative asupra psihicului, Facebook se pregăteşte să pornească un test în care numărul de like-uri să fie ascuns.

Un test aproape similar rulează deja şi pe Instagram, cealaltă reţea de socializare de succes a companiei.

Jane Manchun Wong, cercetătoare în domeniul aplicaţiilor pentru mobil, a publicat deja pe contul său de Twitter imagini care sugerează că Facebook se pregăteşte pentru a ascunde numărul public de like-uri ale articolelor de pe platformă.

Un test aproape similar rulează deja şi pe Instagram.

Aceasta presupune că a găsit linii de cod care urmează să fie activate de către companie în viitorul apropiat, însă numerele dispar doar pentru cei care văd conţinutul.

Utilizatorul care a creat conţinutul va putea în continuare să vadă numărul exact, insa nu si ceilalti utilizatori.

postare twitter Jane Mahchun Wong

Practic, după ce noul update va fi adoptat, cei care navighează prin News Feed nu vor putea vedea decât faptul că alţi câţiva prieteni au reacţionat la articolele de pe platformă, însă îi va vedea pe toţi şi nici numărul lor.

Practic, textul de sub postare va arăta în genul „X, Y şi Z şi alţii au reacţionat la acest articol”.

Vei putea da click pe acel text pentru a vedea exact cine a dat like, însă aici vor apărea doar cei care au setările de confidentialitate setate în aşa fel încât să permită vizualizarea reacţiilor.

De asemenea, Facebook a confirmat ca se gândeşte la această funcţionalitate şi că se pregăteşte pentru implementarea ei in viitorul apropiat, însă nu au început testele în public.

Asemeni tuturor capabilităţilor noi ale Facebook-ului, aceasta va fi mai întâi livrată către un număr limitat de utilizatori BETA.

În funcţie de reacţia acestora la schimbare, compania ar putea aduce modificari la anumiţi parametri, sau ar putea renunţa complet la idee.

Desigur, Facebook nu doreşte decât să maximizeze timpul utilizatorilor pe platforma sa, iar dacă ascunderea numărului de like-uri public va atrage mai mulţi utilizatori să folosească serviciul pentru mai mult timp, cu siguranţă va lua în considerare implementarea schimbării pentru toată lumea.